مظاهری از تیم ملی خداحافظی کرده‌است؟
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری ایسنا، حسین نهرودی در مورد دلیل غیبت ملی‌پوشان نامدار ایران در مسابقات قهرمانی کشور و این که آیا آنها برای غیبت در مسابقات مجوز داشتند؟ اظهار کرد: احسان روزبهانی در مسابقات بوکس حرفه‌ای شرکت داشت به همین دلیل مجوز داشت که در مسابقات کشوری شرکت نکند، اما بقیه ملی‌پوشان باید در مسابقات شرکت می‌کردند.

 وی در مورد دلایل غیبت علی مظاهری و جاسم دلاوری، افزود: شنیده‌ام که آنها از تیم ملی خداحافظی کرده‌اند و به همین دلیل در این رقابت‌ها شرکت نکردند. قبل از مسابقات هم گفته بودیم که هر کسی در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نکند نمی‌تواند در مراحل بعدی اردوی تیم ملی شرکت کند.

 مدیر تیم‌های ملی بوکس در پاسخ به این سوال که آیا در مورد خداحافظی این ملی‌پوشان از تیم ملی با آنها صحبت کرده است؟ گفت: با آنها هیچ صحبتی نداشتم.

 اما در پی این سخنان مدیر تیم‌های ملی بوکس ایران مبنی بر خداحافظی مظاهری از تیم ملی، ایسنا در گفت و گویی با این ملی پوش کرمانشاهی، جویای صحت و سقم این موضوع شد.

 بوکسور وزن 91- کیلوگرم ایران در مورد غیبت در مسابقات قهرمانی کشور و همچنین خداحافظی‌اش از تیم ملی گفت: زمان مسابقات مناسب نبود و فعلا از تیم ملی نرفته‌ام که این حرف‌ها را می‌زنند.

 علی مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در مورد غیبتش در مسابقات قهرمانی کشور، اظهار کرد: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آن هم درست 40 روز بعد از بازی‌های آسیایی کار درستی نیست. زمان برگزاری مسابقات مناسب نبود و فکر نمی‌کنم کسی که در بازی‌های آسیایی بوده، بتواند در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کند.

 وی افزود: در مورد غیبتم در مسابقات قهرمانی کشور با هیچ کدام از مسئولان فدراسیون و یا کادر فنی صحبت نکرده ام، اما باز هم می گویم زمان مسابقات خوب نبود. فاصله برگزاری این مسابقات با بازی‌های آسیایی کم بود و بوکسوری که در آن بازی‌ها شرکت کرده بود قطعا شرایط مناسبی برای شرکت در این رقابت‌ها را نداشت، چون از روزهای اوج خود فاصله گرفته بود.

 قهرمان بازی‌های آسیایی 2006 دوحه با اشاره به این که فدراسیون باید به نفرات حاضر در بازی‌های آسیایی اینچئون اجازه می‌داد در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نکنند گفت: فدراسیون معمولا سعی می‌کنند به نفرات اصلی خود استراحت بدهند تا نفرات جدید در مسابقات قهرمانی کشور فرصتی پیدا کنند و خودشان را نشان دهند. اگر قرار باشد همه ما در مسابقات شرکت کنیم و اول شویم، نفرات جایگزین چه زمانی می‌خواهند وارد میدان شوند.

 وی در مورد این که آیا از تیم ملی خداحافظی کرده است، گفت: از ناحیه کمر مشکل دارم که این مصدومیت قابلیت‌های بدنم را گرفته است، اما بحثی در مورد خداحافظی از تیم ملی مطرح نبود. موارد زیادی هم در این مدت من را اذیت کرده است، اما فعلا تصمیمی نگرفته‌ام که این حرف‌ها را می‌زنند.

 قهرمان بوکس آسیا با بیان این که قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون سختی‌های زیادی را تحمل کرده است، گفت: بحث حضورم در تیم ملی پیش از بازی‌های آسیایی مشکلات زیادی برایم ایجاد کرد. چون در مرحله اول انتخابی‌ها حضور نداشتم و با صلاحدید کادر فنی در مرحله دوم اضافه شدم. مجبور شدم هر چند بار که می‌گویند در انتخابی‌ها شرکت کنم. مجبور بودم با هر کس که تازه به تیم ملی آمده انتخابی بزنم و این اصلا خوب نیست. برای من و افرادی مثل من که مدال‌های زیادی گرفته‌ایم این خوب نیست که با هر کسی که تازه به تیم آمده انتخابی بزنیم.

 مظاهری ادامه داد: برخی در تیم ملی به دنبال این بودند که ما قدیمی‌ها را کنار بگذارند و با گذاشتن انتخابی‌های زیاد می‌خواستند بگویند ما ضعیف شده‌ایم. این نوع برخورد با قهرمانان تیم ملی اصلا مناسب نبود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com